Nový web Euro Data
Užívateľ: Neprihlásený 
Vaša firma: Neznáma 


KošíkKošík 
SK EN
   
Hľadať produkt
Podrobné vyhľadávanie...
KategórieVýrobcovia

Kontakty

Nákup a predaj

Bratislava

Krajná 10
821 04  Bratislava

02/4820 9918

Žilina

Kvačalova 5
010 04  Žilina

041/5116 628

Košice

Južná trieda 121
040 01  Košice

055/72896 53

Sklad a reklamácie

041/5116 601

Viac...

Servisné strediská

 

Reklamačné podmienky prepravných spoločností

 

 

Využívajte zmluvné servisné strediská


Využívaním služieb zmluvných servisných stredísk, značne urýchlite vybavenie svojich reklamácii.

Záručné a pozáručné opravy vybraných produktov vykonávajú tieto autorizované servisné strediská:
 

Acer

V prípade poruchy Vášho produktu Acer môžete nahlásiť opravu dvomi spôsobmi:

• Prostredníctvom Internetu - prosím kliknite sem
• Telefonicky na nižšie uvedenom čísle, v pracovných dňoch medzi 8:00 a 17:00

Pri telefonickom nahlásení opravy majte, prosím, pripravené sériové číslo produktu a pokiaľ je produkt v záruke, tak tiež nákupný doklad. Náš operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe.

V prípade, že sa jedná o pozáručnú opravu, prevedie technik diagnostiku závady. Na základe tejto diagnostiky bude vytvorená cenová ponuka na opravu a ďalšie podmienky prevedenia opravy závady. Cenovú ponuku obdržíte najneskôr do dvoch týždňov. Oprava bude prevedená v závislosti na dostupnosti náhradných dielov, najneskôr však do 30tich dňov od obdržania Vašeho súhlasu s podmienkami cenovej ponuky. Za diagnostiku závady a spracovanie cenovej ponuky je účtovaný poplatok vo výške 800,- Kč. Táto čiastka nebude účtovaná v prípade Vášho súhlasu s opravou alebo pokiaľ bude na zariadení prevedená zároveň záručná oprava.

Pred zaslaním notebooku/PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softwarový problém. Pre vylúčenie softwarového problému Vám zdvorile doporučujeme zálohovať dáta a previesť obnovu systému do pôvodného továrneho nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery alebo recovery CD/DVD). V prípade, že sa jedná o softwarový problém alebo o iný problém vyžadujúci obnovu systému, prevedieme obnovu systému do pôvodného stavu po zakúpení počítača. Zdvorile upozorňujeme, že v prípade obnovy systému stratíte dáta uložené na HDD.

Príslušenstvo zakúpené s produktom, prosím neposielajte do servisu, pokiaľ k tomu nebudete vyzvaný naším operátorom. Jedná sa najmä o klávesnice, myši, napájacie adaptéry a káble.


Servisné stredisko nie je technicky ani personálne zariadené pre osobné vyzdvihnutie produktu. Preto nie je možné produkt vyzdvihnúť po oprave osobne. Aj zákazníkom z Brna a okolia bude ich produkt po oprave doručený na miesto, ktoré sami určia.

Telefón:
(Česká republika)
+420 531 027 777
(Slovensko)
+421 2 3333 1027


Adresa: Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 110
627 00 Brno-Slatina
service_brno@acer-euro.com

 

ASUS

Vybavovanie reklamácií na Asus notebooky a LCD

Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese http://rma.asus.de/rma_cz/ a riadiť sa následne pokynmi zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.

Kontakt na servis:
ASUS Czech s.r.o., Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova,
Tel.: +420 596 766 888, mail: reklamace@asus.com.tw

Kontakt na Asus SK:
Hotline +421 232 162 621

Asus support:
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=cs-cz

 

BENQ

Naše servisné stredisko
·  Servis Bratislava
Stará Vajnorská 17/A, Bratislava, 831 04
tel: +421 911 792 034
tel: +421 2 5262 6557
tel: +421 2 5262 6558

• mailto: asupport@asupport.sk
www.asupport.sk
Zobrazenie na mape
Objednanie odvozu zariadenia do opravy
http://www.asupport.sk/pickup.php 

 

Epson

Prime Service s.r.o.

Čajkovského 8
984 01 Lučenec
tel. : +421 47 433 10 82

www.primeservice.sk

(tlačiarne a MFP, LFP, skenery, projektory, POS, spotrebný materiál)

 

EPSON Hotline (problémy s inštaláciou, info o zárukách, ...)
+421-02-327 86 682
email: level.one@epson.sk
Pracovná doba: Po - Pia 9:00 – 18:00

 

BROTHER

Print Trade, s.r.o.

Čajkovského 8; 984 01 Lučenec
Miroslav.Kipet@printtrade.sk

+421 474 331 517

Spolu so zariadením je potrebne dodať doklad o kúpe.

Zariadenie musí byt osadené spotrebným materiálom.

Pri reklamácii len spotrebného materiálu je potrebne dodať aj sériové číslo zariadenia v ktorom náplň nefunguje.

 

CANON

Spotrebný materiál

 

 

GENIUS

http://www.fixit.pl/genius-rma-sk/

 

HP - zariadenia

Každý koncový užívateľ si rieši zariadenia (OfficeJet, DeskJet, PhotoSmart, Pavilion, OmniBook a LaserJet rady 1) na telefónnom čísle HP servisu:
0850 111 256.

 

HSM

 

Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na :

František Makyš
fmakys@eurodata.sk
02/48209914

 

 

LG logo

LG

Vyhladavanie servisu podla produktu a regionu:


http://www.lg.com/sk/podpora/opravny-servis/najst-opravneho-spravcu

 

 

Lexmark

 

SWISS, spol. s r. o., http://www.swisshp.sk/

 

Wolkrova 2, 851 01  Bratislava, Tel.: 02/6720 2080

Hurbanova 14a, 974 01  Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768

Gemerská 3, 040 01  Košice, Tel.: 055/789 4358

 

Spolu so zariadením doručiť záručný a dodací list !
 

 

Farebné a čierno-biele tlačiarne Xerox  

- A4 modely (multifunkcie, tlačiarne, kopírky, faxy): PS Products spol. s r.o., Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
tel.: 02/6428 5126; fax: 02/6428 5127; servis@phaser.sk

- A3 modely (multifunkcie, tlačiarne, kopírky, faxy, produkčné zariadenia):
http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html

 

 

OKI


Servisná podpora - OKI tlačiarne a spotrebný materiál

http://slovak.oki.com/support/index.aspx

 

Reklamácie spotrebného materiálu OKI:

Cinema+ spol. s r.o.
Partizanska cesta 77
Banska Bystrica 974 01
dvajda@cinema.sk
tel: +421 48 4700 205

 

Toshiba - MFP

 

Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na :

František Makyš
fmakys@eurodata.sk
02/48209914

 

SPOTREBNÝ MATERIÁL ZAKÚPENÝ v EURO DATA SK


APPLE, ARMOR, CITOH, CITIZEN, COMPUPRINT, DELL, DEVELOP, FUJITSU, IBM, INFOTEC, KONICA MINOLTA, KYOCERA MITA, LANIER, MUTOH, NASHUATEC, OCE, OKI, OLIVETTI, PANASONIC, PHILIPS, PRIMERA, PRINTRONIX, RICOH, RISO, SAGEM, SAMSUNG, SANYO, SEIKO, SHARP, STAR, TALLY, TA, UTAX, WINCOR, XEROX,

 

Euro Data Distribution, s.r.o.
Informáciu o Vašej reklamácii získate na :

Lamžo Miroslav

mlamzo@eurodata.sk

041/5116 601

 

Alternatívny spotrebný materiál Xerox a TopPrint

Servis a reklamácie

 

1. V prípade nefunkčnosti Xerox kompatibilného toneru alebo atramentu, prosím využite jednu z nasledujúcich možností:

Píšte na email: servis@altx.cz  - doplňte meno, kontakt, adresu, typ tlačiarne, sériové číslo toneru, OEM kód, popis závady, umiestnenie tlačiarne a adresu na zaslanie nového toneru, naši distribútori ďalej pripíšu RMA číslo ku každej reklamácii zvlášť

• Volajte Xerox - hotline: tel.č.: +420 721 390 911

Vyplňte priložený reklamačný protokol a zašlite spolu s reklamovaným tonerom na adresu:

Distribučný sklad XEROX

Skladový areál LEKY HALA 4

Milcice 105

289 11 Pečky

 

POZOR! Rozšírené podmienky, pre prijatie reklamácie Xerox kompatibilného tonera alebo atramentu:

• Pri reklamácii nekvalitnej alebo defektnej tlače, je nutné predložiť spoločne s reklamovanou kazetou aj vzorku tlače, na ktorej je reklamovaná závada viditeľná. Bez tohto výtlačku sa nedá reklamácia prijať.

• Na mechanicky poškodené tlačové kazety, ktorých reklamácia nebude uplatnená najneskôr do 2 pracovných dní od ich nákupu, nebude neskôr braná zreteľ. V záujmu každého užívateľa doporučujeme kontrolu balenia už pri nákupe a preberaní tovaru napr. od prepravnej spoločnosti. V prípade akéhokoľvek poškodenia transportného obalu doporučujeme túto skutočnosť zaznamenať do protokolu už pri prevzatí tovaru, poprípade tovar odmietnuť z dôvodu jeho zjavného poškodenia.

• Reklamácia u ktorej zákazník nie je schopný preukázať nákup tohto tovaru (pokladničný blok, faktúra, predajka, dodací list, pokladničný doklad) sa nebude dať kladne vybaviť.

2. V prípade, že Xerox kompatibilný toner nebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:

tel.c.: +420 721 390 911 nebo nás kontaktujte emailom servisxerox@servisxerox.com

Upozornenie:

Servis tlačiarne hradíme iba v prípade, že servis tlačiarne bude objednaný naším servisným strediskom
– SERVIS XEROX.

 

Originálny spotrebný materiál Xerox a zariadenia
Return_policy_book_Slovakia.pptx

 

 

Počítačové doplnky zakúpené v Euro Data Distribution, s.r.o.


A4TECH, G-Cube, GEMBIRD, GENIUS, CHICONY, KINGSTON, LOGITECH, MICROSOFT, PATRIOT, REDSTAR, ROLINE, SANDISK, TARGUS
 
Informáciu o Vašej reklamácii získate tu...

Lamžo Miroslav

mlamzo@eurodata.sk

041/5116 601



 

 

 

 

Konica Minolta


http://www.konicaminolta.sk/sk/business-solutions/podpora/nahlasenie-poruchy.html



 

 

 

 

Samsung - tlačiarne

Záručný servis na Samsung tlačiarne:
http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

 

 

 


 



Technické riešenie © 2023 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz